تغییر ابعاد تصاویر و تبدیل jpg به webp

تغییر ابعاد تصاویر و تبدیل jpg به webp در فتوشاپ

در ابتدا بر روی گزینه file کلیک کرده و سپس گزینه save for web را انتخاب کنید و در صورتی که فتوشاپ شما ورژن جدیدتر می‌باشد در گزینه فایل شما یک گزینه به نام export مشاهده می‌کنید پس از انتخاب این گزینه بر روی گزینه save for web کلیک نمایید.
مانند تصویر

در این تصویر به شما اخطار می‌دهد که سایز عکس شما بیش از حد انتظار برای سایت‌ها می‌باشد که این باعث کند شدن سایت شما و همچنین مصرف منابع وب سایت شما می‌گردد آیا این مورد به تایید شما می‌باشد؟ شما می‌بایست بر روی گزینه yes کلیک نمایید.

در پنجره باز شده شما می‌بایست پسوند فایل خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید (jpg) سپس در بین کیفیت‌های پیش فرض گزینه high را انتخاب کنید که کیفیت بین ۶۰ تا ۷۰ کیفیت قابل قبول می‌باشد و همچنین برای تغییر دادن ابعاد تصویر مورد نظر می‌توانید از قسمت پایین بین ۷۰۰ تا ۸۵۰ را انتخاب نمایید
و سپس فایل خود را ذخیره نمایید

تغییر ابعاد تصاویر و تبدیل jpg به webp به صورت آنلاین

در صورتی که شما دسترسی به برنامه فتوشاپ را ندارید و می‌خواهید از طریق وب سایت‌ها تغییر ابعاد و کیفیت تصویر را تغییر دهید می‌توانید از سایت pixelied.com استفاده نمایید و فایل مورد نظر خود را به webp تغییر دهید

همچنین می‌توانید از گزینه setting کیفیت فایل مورد نظر و همچنین طول و عرض دلخواه خود را وارد نمایید تا فایل شما به آن ابعاد تغییر یابد و در پایان بر روی گزینه convert webp کلیک نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 8 =