نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

ما در این مقاله سعی داریم تا نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت را به شما آموزش دهیم. اضافه کردن محصول یکی از امکاناتی که ووکامرس در اختیار ما قرار داده است. 

بارگذاری و قرار دادن محصول بسیار ساده و راحت بوده و کافیست تا این مقاله را با دقت مطالعه فرموده تا بتوانید در سریع ترین زمان محصول فیزیکی یا مجازی خود را در سایت قرار دهید. 

مراحل نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

1.ابتدا برای اضافه کردن یک محصول باید وارد پیشخوان سایت شوید. پس از ورود به پیشخوان سایت میبایست در منوی کنار سایت و از منوی گزینه محصولات افزودن محصول جدید را انتخاب نمایید. 

نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

2. پس از باز شدن صفحه افزون محصول جدید، ابتدا نام محصول خود و سپس توضیحات کلی و جامع مربوط به آن را وارد کنید. در بخش توضیحات محصول خوب است اطلاعات و مشخصات کلی و جامعی را مانند نحوه استفاده، کاربر، مزایا و… بنویسید.

نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

3. در بخش کناری بخش توضیحات محصول می توانید عکس مورد نظر برای محصول خود را انتخاب کنید برای اینکار ابتدا باید روی گزینش نگاره محصول کلیک کرده و سپس عکس مورد نظر خود را از کتابخانه سایت انتخاب کنید. عکس کلی و اصلی محصول را در بخش نگاره محصول و عکس های مختلف و متعدد دیگر را در بخش گالری تصویر بارگذاری کنید. لازم به ذکر است که برای قرار دادن ویدیو محصول در سایت در بخش گزینش نگاره محصول میتوانید ویدیو خود را اضافه کنید.

نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

4. در بخش اطلاعات محصول، محصول ساده را انتخاب کرده. و در بخش قیمت عادی، قیمت محصول خود را وارد کنید. 

نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

5. اگر میخواهید محصول شما به عنوان یک محصول ویژه در سایت نشان داده شود می توانید قیمت تخفیف خورده یا ویژه را در بخش قیمت فروش ویژه، قرار دهید که این کار باعث می شود که قیمت عادی محصول خط خورده و قیمت فروش ویژه نمایش داده شود. می توانید در زمان بندی فروش تاریخ شروع و پایان قیمت ویژه را انتخاب کنید

نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

6. بخش بعدی، دسته بندی محصولات است که می توانید دسته مربوط به محصول خود را انتخاب کرده و یا با انتخاب گزینه افزودن دسته جدید یک دسته جدید به سایت خود اضافه کنید.

نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

7. در بخش توضیح کوتاه درباره محصول، می توانید یک توضیح مختصر محصول را قرار دهید. مثلا می توانید از جنس، رنگ، سایز و بقیه مشخصات محصول در این بخش صحبت کنید. توضیحات بیشتر در مورد این بخش را می توانید در فیلم نحوه بارگذاری محصول در سایت مشاهده کنید.

نحوه بارگذاری محصول ساده در سایت

مواردی که ذکر شد، برای ایجاد یک محصول ساده است که به شما کمک می کند محصول ساده خود را در سایت قرار دهید.

بارگذاری محصول ساده را در این مقاله فرا گرفتید. برای آموزش های بیشتر می توانید به بخش آموزش در سایت اوج وب مراجعه کنید و از آموزش های دیگر ما بهره مند شوید. ما در مجموعه اوج وب تلاش می کنید تا بهترین آموزش ها را به شما کاربران و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =